Nowe Centrum Promocji Globalnej mieści się w historycznym, reprezentacyjnym Pałacu Lubomirskich w samym centrum Warszawy - siedzibie Business Centre Club -prestiżowej organizacji skupiającej pracodawców.
NASZE ATUTY:
- 7 różnorodnych sal, (łączna powierzchnia - 600 m kw.), umożliwiających zorganizowanie każdego rodzaju imprezy
- duży zadaszony taras (150 m kw.)
- reprezentacyjna recepcja
- najlepszy catering w Warszawie
- strzeżony parking na 150 samochodów
- rejestracja spotkań - wizualna i dźwiękowa
W naszej siedzibie można zorganizować:
KONFERENCJE I SPOTKANIA PRASOWE - Oferujemy przygotowanie konferencji: dobór mediów, redakcję materiałów, prowadzenie spotkania
SEMINARIA, SZKOLENIA, WARSZTATY - Organizujemy własne oraz na zamówienia firm i instytucji szkoleniowych - seminaria i warsztaty. W kilku pomieszczeniach mogą jednocześnie odbywać się zajęcia w grupach do 150 uczestników.
IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE - Dla firm i instytucji organizujemy imprezy świąteczne, jubileuszowe, rocznicowe, bankiety uświetniające ważne wydarzenia i okazjonalne spotkania.
KONGRESY, KONFERENCJE - Specjalizujemy się w organizacji konferencji o tematyce gospodarczej, prawnej, ekonomicznej i samorządowej.
TARGI I PREZENTACJE - Oferujemy aranżację stoisk, obsługę i odpowiednią promocję.
DEBATY PUBLICZNE - Znakomicie czują się tu polscy i zagraniczni przedstawiciele świata polityki, gospodarki, kultury i mediów. Możemy zaprosić ich dla Państwa.
SPOTKANIA BIZNESOWE - Przyjazny klimat, zróżnicowane wielkości i wystrój pomieszczeń stwarzają znakomite warunki do wszelkich spotkań biznesowych.
WYSTAWY, WERNISAŻE, AUKCJE - Eleganckie sale Pałacu Lubomirskich są wyjątkowym miejscem na prezentację malarstwa, grafiki, rzeźby, sztuki użytkowej.
WYNAJMOWANIE SAL - Przestronne, eleganckie i różnorodne sale Pałacu Lubomirskich udostępniamy na organizację różnych imprez.
Posiadamy HOT SPOT - usługę bezprzewodowego połączenia z Internetem